Czas realizacji zamówienia

Czas Realizacji Zamówienia

  1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

  4. Przesyłka kurierska

  5. Termin dostawy Produktu do Klienta zostaje wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia, chyba że w opisie danego Produktu podano inny termin.
  6. Dostawa uwzględnia maksymalny czas dostawy 2 dni robocze od dnia wysyłki.
  7. Dostawy odbywają się w przedziale godzin 8.00 - 18.00. Wysyłka Zamówień realizowana jest od poniedziałku do czwartku, dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku, na terenie Warszawy również w soboty.
  8. W przypadku nieodebrania przez Klienta Zamówienia we wskazanym przez Klienta dniu dostawy oraz braku poinformowania o tym fakcie Sprzedawcy maksymalnie do godziny 16:00 tego samego dnia, zamówienie uważa się za skutecznie doręczone. W takim przypadku Klient nie jest uprawniony do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia z powodu krótkiego terminu przydatności do spożycia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl